19. 4. 2020: VYHODNOCENÍ BŘEZNOVÉ BODOVKY
KDO | ČJ | M | R | CELKEM |
1 | 112 | 19 | 155 | 286 |
2 | 127 | 25 | 177 | 329 |
3 | 90 | 19 | 20 | 129 |
4 | 118 | 23 | 151 | 292 |
5 | 143 | 23 | 139 | 305 |
6 | 133 | 25 | 106 | 264 |
7 | 114 | 29 | 171 | 314 |
8 | 54 | 22 | 71 | 147 |
9 | 125 | 22 | 216 | 363 |
10 | 89 | 24 | 79 | 192 |
11 | 105 | 25 | 248 | 378 |
12 | 116 | 22 | 100 | 238 |
13 | 117 | 20 | 72 | 209 |
14 | 111 | 22 | 108 | 241 |
15 | 122 | 24 | 85 | 231 |
16 | 100 | 22 | 140 | 262 |
17 | 124 | 23 | 162 | 309 |
18 | 125 | 24 | 146 | 295 |
19 | 130 | 22 | 217 | 369 |
Zájemcům o individuální a podrobnější zhodnocení březnové Bodovky budu podávat informace pouze formou rozhovoru – telefon, WhatsApp, Skype (v psané formě by to bylo velmi náročné vyjádřit slovy, ale i časově). Děkuji za pochopení.
Jakmile obdržím zbylé práce, tabulka bude aktualizovaná. V tomto bodování nejsou zahrnuté pracovní sešity M a PR.
Většina odevzdaných prací má pěknou formu pro kontrolu, číslo 9 naprosto perfektně. Pár prací mi dalo zabrat s orientací, ale nakonec jsem to také pochopila a zvládla. Věřte, doopravdy je nejjednodušší formou denní papír, na kterém je datum, předmět, strana/cvičení a potvrzení o práci na nějakém rychlíkovi (R) a případně potvrzená četba na body (někde nebylo uvedeno, je to škoda, protože pak jsem nemohla body zapsat). Vložené práce, které jsem nezadala, započítávám také do R (děkuji za oddělení této práce od práce, kterou zadávám).
Shrnutí výsledků třídy:
V ČJ jsem byla mile překvapená, že chyb bylo tak maličko a mnozí z vás pracovali i na diktátech, zadání byla většinově pochopena výborně, písemná úprava čitelná, někteří mi odevzdali psaní naprosto dokonalé, jen pár škrabálků si dá určitě v další práci více záležet.
V M – násobení vám jde, jen občas pozor na zobrazování, u psaní příkladů do sloupečků dbejte více na úpravu a pořadí příkladů (proto to rozepisuji v dubnové bodovce u M), příklady na násobení umíte správně zapsat „krát“, a kde se vám hodně nedařilo, tak to byla slovní úloha „běžecká“ – zajíc a medvěd. Zapomněli jste na to, jak vypadá zápis:
zajíc …45s
medvěd…o 7s více (šipka nahoru) /malé počáteční písmeno, s = značka pro vteřinu/sekundu
medvěd…? s (a celý zápis podtrhnout podle pravítka)
Příklad nebyl na odčítání, ten, kdo je pomalejší, tak ten bude mít čas ve výsledku větší.
45s + 7s = 52s (pokud počítám v příkladu s nějakými jednotkami, v tomto příkladu to byly jednotky času, tak je zapisuji za čísla)
Medvěd uběhl závod za 52 sekund. (někomu nevyšlo, protože odčítal/a)
Přijměte všichni veliké poděkování za splněnou práci!
Vaše uč.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Operační program šablony |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |