logotyp
Login

19. 4. 2020: VYHODNOCENÍ BŘEZNOVÉ BODOVKY

KDO

ČJ

M

R

CELKEM

 1

112

19

155

286

 2

127

25

177

329

 3

90

19

20

129

 4

118

23

151

292

 5

143

23

139

305

 6

133

 25

106

264

 7

114

29

171

314

 8

54

22

71

147

 9

125

22

216

363

 10

89

24

79

192

 11

105

25

248

378

 12

116

22

100

238

 13

117

20

72

209

 14

111

22

108

241

 15

122

24

85

231

 16

100

22

140

262

 17

124

23

162

309

 18

125

24

146

295

 19

130

22

217

369

Zájemcům o individuální a podrobnější zhodnocení březnové Bodovky budu podávat informace pouze formou rozhovoru – telefon, WhatsApp, Skype (v psané formě by to bylo velmi náročné vyjádřit slovy, ale i časově). Děkuji za pochopení.
Jakmile obdržím zbylé práce, tabulka bude aktualizovaná. V tomto bodování nejsou zahrnuté pracovní sešity M a PR.
Většina odevzdaných prací má pěknou formu pro kontrolu, číslo 9 naprosto perfektně. Pár prací mi dalo zabrat s orientací, ale nakonec jsem to také pochopila a zvládla. Věřte, doopravdy je nejjednodušší formou denní papír, na kterém je datum, předmět, strana/cvičení a potvrzení o práci na nějakém rychlíkovi (R) a případně potvrzená četba na body (někde nebylo uvedeno, je to škoda, protože pak jsem nemohla body zapsat). Vložené práce, které jsem nezadala, započítávám také do R (děkuji za oddělení této práce od práce, kterou zadávám).
Shrnutí výsledků třídy:
V ČJ jsem byla mile překvapená, že chyb bylo tak maličko a mnozí z vás pracovali i na diktátech, zadání byla většinově pochopena výborně, písemná úprava čitelná, někteří mi odevzdali psaní naprosto dokonalé, jen pár škrabálků si dá určitě v další práci více záležet.
V M – násobení vám jde, jen občas pozor na zobrazování, u psaní příkladů do sloupečků dbejte více na úpravu a pořadí příkladů (proto to rozepisuji v dubnové bodovce u M), příklady na násobení umíte správně zapsat „krát“, a kde se vám hodně nedařilo, tak to byla slovní úloha „běžecká“ – zajíc a medvěd. Zapomněli jste na to, jak vypadá zápis:
zajíc      …45s
medvěd…o 7s více (šipka nahoru) /malé počáteční písmeno, s = značka pro vteřinu/sekundu
medvěd…? s (a celý zápis podtrhnout podle pravítka)
Příklad nebyl na odčítání, ten, kdo je pomalejší, tak ten bude mít čas ve výsledku větší.
45s + 7s = 52s (pokud počítám v příkladu s nějakými jednotkami, v tomto příkladu to byly jednotky času, tak je zapisuji za čísla)
Medvěd uběhl závod za 52 sekund. (někomu nevyšlo, protože odčítal/a)

Přijměte všichni veliké poděkování za splněnou práci!
Vaše uč.

Zpět na hlavní výpis

Zajímavosti

Školní skleník

obrázek
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny.

OP JAK

obrázek
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou

Operační program šablony

obrázek

Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy

obrázek
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz
home
HOME - ZŠ Nad Přehradou, Praha 10
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz

Created by © 2015 -2023 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy