7. 6. 2020: VYHODNOCENÍ DUBNOVÉ BODOVKY
KDO | ČJ bř | ČJ du | ČJ celkem | M bř | M du | Mm | M celkem | R bř | R du | R celkem | CELKEM |
1 | 112 | 198 | 310 | 19 | 59 | 294 | 372 | 155 | 135 | 290 | 972 |
2 | 127 | 213 | 340 | 25 | 61 | 278 | 364 | 177 | 146 | 323 | 1027 |
3 | 90 | 204 | 294 | 19 | 62 | 292 | 373 | 20 | 256 | 276 | 943 |
4 | 118 | 188 | 306 | 23 | 57 | 280 | 360 | 151 | 101 | 252 | 918 |
5 | 143 | 186 | 329 | 23 | 59 | 273 | 355 | 139 | 88 | 227 | 911 |
6 | 133 | 201 | 334 | 25 | 59 | 369 | 453 | 106 | 88 | 194 | 981 |
7 | 114 | 210 | 324 | 29 | 61 | 381 | 471 | 171 | 140 | 311 | 1106 |
8 | 54 | 124 | 178 | 22 | 45 | 259 | 326 | 71 | 17 | 88 | 592 |
9 | 125 | 226 | 351 | 22 | 63 | 383 | 468 | 216 | 161 | 377 | 1196 |
10 | 89 | 173 | 262 | 24 | 55 | 283 | 362 | 79 | 87 | 166 | 790 |
11 | 105 | 214 | 319 | 25 | 57 | 293 | 375 | 248 | 156 | 404 | 1098 |
12 | 116 | 190 | 306 | 22 | 51 | 291 | 364 | 100 | 63 | 163 | 833 |
13 | 117 | 214 | 331 | 20 | 58 | 304 | 382 | 72 | 53 | 125 | 838 |
14 | 111 | 189 | 300 | 22 | 56 | 293 | 371 | 108 | 96 | 204 | 875 |
15 | 122 | 212 | 334 | 24 | 61 | 295 | 380 | 85 | 73 | 158 | 872 |
16 | 100 | 168 | 268 | 22 | 52 | 339 | 413 | 140 | 29 | 169 | 850 |
17 | 124 | 167 | 291 | 23 | 51 | 277 | 351 | 162 | 117 | 279 | 921 |
18 | 125 | 208 | 333 | 24 | 57 | 301 | 382 | 146 | 96 | 242 | 957 |
19 | 130 | 224 | 354 | 22 | 62 | 281 | 365 | 217 | 175 | 392 | 1111 |
Opět připomínám, že zájemcům o konkrétnější zhodnocení prací podám informace formou individuální konzultace po telefonu, WhatsAppu nebo Skypu (rozbor prací neposkytuji písemnou formou).
Zhodnocení výsledků třídy:
ČJ – výborná byla všechna pravopisná cvičení, občasné chyby se objevily u přepisů, mezi častější chyby jsem zahrnula nesplnění všech zadání, která náležela k jednomu procvičovacímu úkolu (doporučuji – po vypracování cvičení provést nejen kontrolu správnosti, ale také zkontrolovat zadání, která náleží k danému cvičení), písemný projev lze zhodnotit jako velmi pěkný
ČT – v tomto měsíci proběhlo kontrolní čtení, každý obdržel zhodnocení a zpětnou vazbu ihned, třída, jako celek má velmi uspokojivé čtenářské výsledky, pro udržení tohoto výsledku je nutné pravidelné čtení
M – cvičení na matematické operace (sčítání, odčítání, násobení) jsou bezchybná, občasné chyby se objevily u výpočtů se závorkami – záměna v pořadí čísel v mezivýpočtu, někteří žáci stále nedodržují pořadí příkladů psaných do sloupců, někdo přehlédl zadání o způsobu vypracování cvičení (napiš pouze výsledky na řádek vedle sebe), kde je zapotřebí většinově zabrat a zlepšit výsledky své práce – slovní úlohy – zejména zápis a konstrukce příkladu, nezapomínat na uvádění měrných jednotek, někteří by mohli v matematice zlepšit písemný projev a úpravu, nezapomínáme, že v matematice se nepíší příklady vedle sebe oddělené čárkou, ale správný je zápis do sloupců (matematika má ráda přehled a čistotu práce, na zmatky ji nenalákáte)
R – zde je velmi pěkně vidět, kdo chce, kdo méně, kdo musí, kdo může, ba i, kdo nechce, to je vidět i v tabulce
Vedení portfolia – většinově již portfolia vedena přehledně, proto tentokrát nebylo zcela jednoduché vybrat vítěze, ale nakonec jsem 20 bodů za vedení portfolia přidělila 2 a 19, ale ocenění a poděkování za splněnou práci náleží vám všem
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Operační program šablony |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |