BODOVKA 35: středa 6. 5. 2020
ČJ SLOVESA – opakování a procvičování
- ČJ 81/růžový rámeček a také strana 105/5 – zopakuj si, co už jsme se společně učili, také si připomeň, že činnost může vyjadřovat i čas, kdy tuto činnost někdo nebo něco dělá:
teď, v čase přítomném – pes štěká
už to bylo/ už se to stalo, čas minulý – pes štěkal
teprve se to stane, čas budoucí – pes bude štěkat
- ČJ na papír 81/1 a, b, c, d, e (5B) – napiš pět jednoduchých vět
- ČJ na papír 81/6 (9B) – z článku „Klubíčko vlny“ vypiš všechna (i kdyby se opakovala) slovesa
- ČJ ústně 81/1, 2, 3, 4, 5
- ČT 126, 127, 128 – četba a dvakrát hra od 6. 5. do 10. 5., rodič potvrdí četl/a strany (nezapomeň odpovídat na otázky v modrých rámečcích) = (5B), 127/hra – vyber si jedno povolání (malíř 3B, spisovatel 5B nebo přírodovědec 5B), 128/hra: malíř (3B)
M JEDNOTKY HMOTNOSTI – úvod a procvičování
- M 21/ hmotnost zjišťujeme vážením, používáme k tomu různé druhy vah i závaží, zvážit můžeme téměř vše, co není tekuté nebo plynné, základní jednotkou hmotnosti je jeden kilogram (zapisujeme malým psacím písmem 1 kg). Další jednotky hmotnosti jsou, a to od nejmenších po největší: miligram/mg, gram/g, dekagram/dkg, na tomto místě je kg, metrický cent/q a tuna/t
- Výukové video – jednotky hmotnosti: Matýskova matematika, 4. díl, strana 33 a 34 – sledujte postupně, rozložte si tak, abyste učivo dobře pochopili
- M na papír, učebnice 21/1(4B) – napiš pouze odpovědi na mé otázky: Kolik kg váží banány? Kolik kg váží hrušky? Kolik kg váží jablka? Kolik kg váží celý nákup ovoce?
- M na papír, učebnice 21/2 (3B) – odpověz na tři otázky, nezapomeň na ČJ a jednotky hmotnosti (ústně můžeš hmotnosti tří lidí porovnávat, sčítat nebo odčítat)
- M učebnice ústně 21/3 – tak už víš, co všechno se kupuje na kilogramy?
- Mm 18/1 (10B) – násobíme zpaměti a kontrolu si provedeme s pomůckami, které nám vyhovují (čtvercová síť, kartičky násobení, apod.)
- Mm 18/3 (6B) – body získáváš za šest správně škrtnutých slov
PR NA LOUCE – opakování
- PR učebnice = pomocnice strana 51
- PR pracovní sešit 43/2(6B)
PRO RYCHLÍKY
- ČT2 UčíTelka PR (B – pokud něco vytvoříš, vlož k ohodnocení do svého portfolia): Budeme zkoumat rostliny a živočichy z ekosystému řeky a rybníku, vyučuje: Veronika Svobodová, pomůcky: papír, pastelky
Jaro: život rostlin a živočichů (husy, žáby)
Jezero a rybník: v čem je rozdíl
Léto: rostliny a živočichové
Posílám veliké středeční pozdravení!
Také přijměte veliké poděkování nejen za dodávku Bodovky za měsíc duben, ale také za krásná psaníčka, pozdravy, dopísky, obrázky, a to i od vašich sourozenců, za bezvadnou vlaštovku (ještě jsem ji nevypustila, ale určitě poletí pěkně) i za krásné panáčky špuntíky, děkuji, děti. Připomínám, že zítra proběhne naše Skypové setkání, tentokrát si zopakujeme probrané učivo v PR na straně 44 až 51 a pokud nám dovolí čas, tak se seznámíme společně s novým učivem na straně 52 a 53 „Na poli“.
Na společné setkání se těším, přeji mnoho pracovních úspěchů k dnešní práci.
Vaše uč.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Operační program šablony |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |