logotyp
Login

BODOVKY NA TÝDEN 1. 6. - 5. 6. 2020

Přeji krásný a pohodový další týden nám všem!
Prosím, věnujte pozornost této zprávě.
Bodovky za měsíc květen nyní nebudete odevzdávat. Bodovky budou definitivně ukončeny od pátku 12. 6. 2020, tedy dva červnové týdny přiložíte do květnové bodovky, a to i s dokončenými pracovními sešity Mm a PR (odevzdávání proběhne od pondělí 15. 6. do středy 17. 6.). O způsobu předání budete informováni v následujícím týdnu (s největší pravděpodobností budete nosit do školy).
Dále, ti, kdo si nevyzvedli kufříky a sešity (děti: 8, 12, 13, 16, 17, 18), mohou využít ještě další možnost, a to ve středu 3. 6. od 13:30 do 13:40, výdej proběhne u zadního okna třídy vpravo.
Připomeňme si společně Mezinárodní den dětí, který se slaví každoročně 1. června. U příležitosti dne dětí jsou připravovány různé společenské a sportovní akce. Den dětí má upozornit světovou veřejnost na práva a potřeby dětí.
Se srdečnými pozdravy,
Vaše uč.


BODOVKA 52: pondělí 1. 6. 2020

ČJ SLOVNÍ DRUHY – praktická přípravná cvičení

  • On – line výuka ČJ dle rozpisu (učebnice strana 104, 105)
  • ČT 140 až 141/ Arnold Lobel: „Sen“ – čti si a na papír odpověz na dvě otázky (2B); Jiří Havel: „Slunce mlsá“ – na papír napiš rozluštěná slova z básničky (4B)


M SČÍTÁNÍ DO 100

  • M učebnice ústně 36/1 – jak na to?
  • Výuková videa – Matýskova matematika, 5. díl, strana 58 – cvičení 1 a 2
  • M ústní procvičování 36/2, 3, 4
  • Mm 30/1, 2 (30B + 4B = 34B) – opakování a procvičování dělení pěti


PR V LESE A U LESA – závěrečné opakování

  • PR učebnice = pomocnice
  • PR pracovní sešit 48/11, 12, 13, 14 (bodové hodnocení: 11 – 8B, 12 – B podle počtu správně napsaných názvů, 13 – 3B, 14 – 3B)


BODOVKA 53: úterý 2. 6. 2020

ČJ SLOHOVÉ CVIČENÍ – Ptáčata

  • ČJ ústně 103/1 pozorně si přečti a splň ústně oranžový úkol číslo 1
  • ČJ na papír 103/ oranžový úkol číslo 3 (5B)
  • ČT 142/ Olga Hejná: „Tři řemeslníci“ – čti a na papír napiš odpovědi na otázky 1 a 2 pod tímto článkem (5B); 142/ Rébusy – povolání (řešení najdeš na straně 162)


M SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100

  • On – line výuka M dle rozpisu (učebnice strana 36, 37)
  • Výuková videa – Matýskova matematika, 5. díl, strana 58 – cvičení 3 a 4
  • Mm 31/1, 2 (10B + 8B = 18B) – procvičování dělení
  • Procvičování školákov: Péťova dobrodružství


PR U VODY A VE VODĚ

  • PR učebnice 60, 61 – čti si a pozoruj obrázky
  • PR pracovní sešit 49/1 – červeně škrtni, co k rybníku nepatří (6B)


BODOVKA 54: středa 3. 6. 2020

ČJ OPAKOVÁNÍ

  • On – line výuka ČJ dle rozpisu (učebnice strana 106, 107, 108)
  • ČT 143/ Jiří Žáček: „Čím budu“ – pokus se o hlasitý přednes a pokus se odpovědět na otázku 1 a 2 (otázku 3 můžeš využít pro letní hru s kamarády „Hádej, kdo je to?“);  „Lidová přísloví – práce“ (vysvětlení prvního přísloví: Kdo nepracuje, nemá nárok na odměnu. Druhé přísloví bychom si mohli vysvětlit například takto: Když je člověk pracovitý, má větší příležitost sklidit úspěch.)


M SČÍTÁNÍ DO 100

  • M ústně 38/1 – Jak na to?
  • Výuková videa – Matýskova matematika, 5. díl, strana 61, cvičení 4 (sčítání i odčítání)
  • M na papír 38/2, 3, 4 (8B + 3B + 1B = 12B) – cvičení 2: přelož si papír na polovinu, první čtyři příklady piš vlevo, další 4 příklady vpravo, příklady opiš a můžeš přímo vypočítat nebo si můžeš pomoci rozepsáním podle vzoru ve cvičení 1; cvičení 3 – příklady piš pod sebe a nezapomeň na postupný výpočet; cvičení 4 – napiš pouze odpověď na otázku.
  • Mm 31/3, 4 (4B + 8B = 12B)


PR U VODY A VE VODĚ – procvičování

  • PR učebnice = pomocnice
  • PR pracovní sešit 49/2 (7B) – doplň názvy ryb a červeně zakroužkuj rybu, která v našich tocích nežije


BODOVKA 55: čtvrtek 4. 6. 2020

ČJ SOUHRNNÉ OPAKOVÁNÍ – věta

  • ČJ ústně 117
  • ČT – četba na dnes a zítra 144, 145, 146, 147/ „Bob a Bobek natírají“, „Léto“, „Co je to?“ (nezapomínáme na pravidelné čtení, část si čti hlasitě, část tiše a druhý den si to prohoď)


M SČÍTÁNÍ DO 100 – procvičování

  • On – line výuka M dle rozpisu (učebnice strana 39, 40)
  • Mm 32/1, 4 (10B + 8B = 18B) – procvičování násobení a dělení


PR ZVÍŘATA (v lese a u lesa, na poli, na louce, ve vodě a u vody) – procvičování

  • PR učebnice = pomocnice
  • PR pracovní sešit 50/3 (B – podle počtu bezchybně napsaných názvů zvířat)


BODOVKA 56: pátek 5. 6. 2020

ČJ SOUHRNNÉ OPAKOVÁNÍ – slovo, slabika, hláska, rozdělení hlásek

  • ČJ ústně 118
  • ČT – pokračuj již v zadané četbě 144, 145, 146, 147/ „Bob a Bobek natírají“, „Léto“, „Co je to?“ (nezapomínáme na pravidelné čtení, část si čti hlasitě, část tiše)


M ODČÍTÁNÍ DO 100

  • M 41/1 – Jak na to?
  • Výuková videa – Matýskova matematika, 5. díl, strana 61, cvičení 4 (sčítání i odčítání)
  • M ústní procvičování 41/ 2, 3, 4, 5
  • Mm 32/2, 3 (2B + 10B = 12B) – u slovní úlohy proveď výpočet a napiš odpověď


PR PROMĚNY V PŘÍRODĚ V LÉTĚ – výklad, POLE, LES, RYBNÍK – procvičování

  • On – line výuka PR dle rozpisu (učebnice strana 62)
  • PR pracovní sešit 50/4, 5 (cvičení 4 – 16B, cvičení 5 – B podle tvé odpovědi celou větou)

Zpět na hlavní výpis

Zajímavosti

Školní skleník

obrázek
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny.

OP JAK

obrázek
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou

Operační program šablony

obrázek

Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy

obrázek
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz
home
HOME - ZŠ Nad Přehradou, Praha 10
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz

Created by © 2015 -2023 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy