Matematika
Matematika během distanční výchovy
Pracujeme v Google Classroom dle běžného rozvrhu.Vždy na začátku a na konci hodiny se sejdeme na Meetu k uvedení do tématu a následně jeho shrnutí, dotazům a zpětné vazbě.
Poměr synchronní a asynchronní online výuky je přibližně 1:1.
Střídají se hodiny výkladové (za podpory vhodných videí) a procvičovací (zadání příkladů a kontrola, resp. oprava).
Žáci nahrávají foto sešitů se zápisky z výkladových hodin pro ověření jejich správného provedení.
Jednou týdně je zpravidla zadán kontrolní test, kontrolována a hodnocena jsou i nahraná řešení.
Jednou týdně je zpravidla zadáván domácí úkol z učebnice.
K celkovému hodnocení přispívá plnění všech úkolů, práce v hodinách a nadstandardní aktivita.
Dle potřeby jsou zařazována extra doučování.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Digitalizujeme školu |
Vybavení škol digitálními technologiemi z komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z Národního plánu obnovy |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |