logotyp
Login

12. 3. 2020: BODOVKA - aneb učíme se jinak

12. 3. 2020: BODOVKA - aneb učíme se jinakVážení rodiče, milé děti!
Dnešním dnem se spolu začneme učit na dálku, ale věřím, že to společně zvládneme. Nejprve si dovolím seznámit rodiče s postupem, základními požadavky k práci apod.
Na každý den budete mít na této naší stránce připravenou práci na jeden den, v přiměřeném množství, s ohledem na výjimečnost situace. Neplňte nic nad rámec uvedeného, pokud budete chtít s dětmi dělat o trochu více, opakujte již probrané učivo ve škole.
Učivo budu zadávat pouze z ČJ/ČT, M, PR. Po dobu domácí přípravy na školu nebudete plnit nic do sešitů, pracovat budete na papíry a do pracovních sešitů Mm a PR, k domácí přípravě využijete učebnice M, ČJ, ČT, PR, využijete - li odkazy na mnou uvedené webové stránky a umožníte - li vašim dětem pracovat na PC /mobilu, například v rámci odpoledního plnění opakování, budu jen ráda (děti jsou zvyklé pracovat s interaktivní tabulí).
Svému malému studentovi pořídíte plastové zapínací desky A4 na zakládání splněných zadání na papírech, tzv. PORTFOLIO ŽÁKA.
Psaní nebudu zadávat samostatně, tuto část si splní při opisech, přepisech atd. Také do konce března nepočítám s tím, že bych dětem zadávala konkrétní práci z výchov. Jen doporučuji, aby děti také občas doma něco vytvořily, jen tak pro radost, občas omalovánka nebo vlastní tvorba o jaru, kterou můžou vložit do svého portfolia, kresba a tvorba nebo modelování, to jsou činnosti vhodné pro rozvoj grafomoriky, a také nezapomínat na cvičení pro uvolnění před nebo v průběhu psaní / práce - "Ťuká, ťuká...", nezapomínejte na správné sezení a držení psacích pomůcek. Tělesnou výchovu určitě zahrnuje ranní protažení, vycházky a pohyb/pobyt na čerstvém vzduchu.
Při domácí výuce dodržujte vhodný čas (8:00 - max. 12:30). Na jeden předmět vyčleňte 45 minut s následnou 10 minutovou přestávkou, po druhém výukovém bloku doporučuji zachovat svačinovou pauzu 20 minut, pak další přestávky po 10 minutách, ať si děti udržují školní rytmus.
U každého dne bude uvedeno i bodové ohodnocení pro daný úkol, tím vám vysvětluji název "BODOVKA". Děti tedy budou v průběhu domácí práce, doufám, motivované k jejímu plnění, protože body pak vyměníme na známky a samozřejmě vyhodnotíme a oceníme nejpilnější školáky. To znamená, cokoli děti doma udělají navíc, vloží si do svého portfolia také. Portfolio mi děti předají (podepsané) v první den opětovného nástupu do školy.
S dotazy se na mne obracejte v pracovní dny od 14:00 do 16:00, nejlépe telefonicky (ne sms), nebo v krajním případě emailem.
Doporučené webové stránky:
školákov
úlohy z ČJ

Další stránky k využití:
M
Učení doma nakladatelství Fraus  
Nakladatelství Nová škola
M a ČJ

Vaše uč.

Zpět na hlavní výpis

Zajímavosti

Školní skleník

obrázek
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny.

OP JAK

obrázek
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou

Operační program šablony

obrázek

Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy

obrázek
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz
home
HOME - ZŠ Nad Přehradou, Praha 10
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz

Created by © 2015 -2023 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy