BODOVKA 14: středa 1. 4. 2020
ČJ PODSTATNÁ JMÉNA – opakování a procvičování, seznámení s přídavnými jmény
- ČJ učebnice 74/3 – ústní procvičování – v tomto cvičení budeme používat nejen podstatná jména, ale i přídavná jména (učebnice 105/2 – přečti si).
Přídavná jména nám odpovídají na otázky: JAKÝ? JAKÁ? JAKÉ? KTERÝ? KTERÁ? KTERÉ? ČÍ?
Díky přídavným jménům budeme o osobách, zvířatech nebo věcech vědět víc, pomůžou nám, abychom si je lépe představili.
Příklad:
Kdybych ti ve škole dala za úkol:
– vybarvi rámeček pastelkou, už slyším tu správnou otázku: JAKOU? Pastelkou zelenou.
Nebo dám zadání, abychom nakreslili:
Dům stojí na louce.
Už ten dům vidíš? Kreslíš to ale špatně, protože já ho vidím takto:
Malý žlutý dům stojí na veliké rozkvetlé louce.
Tím, že jsem přidala přídavná jména, se už bude tvůj obrázek podobat tomu, na co myslím. Tak, co myslíte, je dobré znát přídavná jména nebo je v životě nebudeme vůbec potřebovat?
- ČT 112/ báseň od Jitky Dolejšové: Apríl – přeji ti veselé počteníčko
- ČJ závěrečný test k 1. 4.
M NÁSOBILKA ČÍSLA 3
- M učebnice 12/ učíme se pamětně násobení a násobky čísla 3 (vhodná cvičení k učení 1, 2, 3)
- Mm 9/1 (2B)
- M na papír 1. 4. 2020: Co to je?
PR JARO V KALENDÁŘI – opakování
- ČT2 UčíTelka, téma: Jaro v kalendáři. Seznámení s novými pojmy: rovnodennost, slunovrat, vyučuje: Veronika Svobodová, pomůcky: tužka, papír, kalendář
PRO RYCHLÍKY
- Nabídka od našeho Tadeáška: M násobení
Všem přeji pěkně veselý aprílový den!
Vaše uč.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Operační program šablony |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |