BODOVKA 24: pondělí 20. 4. 2020
ČJ VLASTNÍ JMÉNA ZVÍŘAT – procvičování
- ČJ učebnice 76/ růžový rámeček zopakuj si, co už všechno víme o podstatných jménech, kam náleží i jména vlastní. Zapiš si za uši: Vlastní jména zvířat píšeme s velkým počátečním písmenem.
- ČJ 76/1 – práce s článkem „Veselý dům“. Dnes splň ústně fialový úkol číslo 2, 3, 4 a také zkus splnit ústně všechny oranžové úkoly (1, 2, 3, 4) – po předchozí domluvě můžeme tento úkol vypracovat společně na Skypu
- ČT na papír (celkem 8B), strana 114 – 115/ Ondřej Sekora, O malých dětech, které si stavěly pod vodou domky
1) vyjmenuj a napiš všechny členy rodiny chrostíků (4B)
2) napiš, z čeho měly děti chrostíků své domečky (4B)
- ČT2 UčíTelka: Úvod do slovních druhů, podstatná jména, vyučuje: Kateřina Štolová, pomůcky: vytištěná příloha, tužka
M NÁSOBILKA ČÍSLA 4 – procvičování
- M na papír 16/ 3 (4B) – napiš pouze výsledky násobení, které mezi sebou porovnáš, příklad práce – mám porovnat: 2 . 2, 2 . 3, na papír napíšu 4 ˂ 6, čtyři příklady napiš pod sebe
- M na papír 16/4 (6B = zápis 3B, příklad 2B, odpověď 1B)
- M na papír 16/5 (1B) – napiš odpověď na otázku: Kam došla myška Terezka?
- Mm 12/3 (10B) – zkus počítat pamětně, nezapomeň si provést kontrolu (využij čtvercovou síť, násobilkové kartičky nebo v učebnici přehled násobení čísel 0, 1, 2, 3, 4)
PR HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – opakování
- PR učebnice = pomocnice strana 48 – 49
- PR pracovní sešit 40/6 (6B) – spojení zvířete se slovem v rámečku proveď různými barvami (lépe se to paní učitelce kontroluje a také ty to lépe uvidíš)
PRO RYCHLÍKY
- M pracovní list Vodník (6B), (cesta, pokud se nezobrazí klikem na odkaz: dětské stránky, do vyhledávače zadejte: vodník – násobilka čtyř). Barvy: 1 . 4 červená, 2 . 4 světle zelená, 3 . 4 žlutá, 4 . 4 modrá, 5 . 4 tmavě zelená, 6 . 4 hnědá
Zdravím vás všechny v novém týdnu, přeji úspěšné pondělí a pracovní pohodu. Ve vyhodnocení březnové Bodovky jsem zapomněla poděkovat za nádherné dárečky pro mě od dětí (tentokrát mnoho práce s nebodovou – fotek dosti k zpracování a rýmovačky mi daly zabrat). Krásné dopísky, obrázky, přáníčka, kytičky a vystřihovánky, vše mi udělalo velikou radost, tak jsem i za tyto vaše práce udělila nějaké bodíky (jsou započítané v R). Ještě jednou vám moc a moc děkuji.
Ráda bych připomněla, že písemnou práci vám rodiče/dospělí můžou (nemusí) zkontrolovat, můžou (nemusí) vás upozornit na chyby, konečná kontrola je můj úkol. Písemnou práci pro vás chystám tak, jako ve škole a zvládnout byste ji měli samostatně.
Moji zlatí rodičové, vy se nepřepínejte. Pomozte se čtením denního zadání, zkontrolujte, zda splnilo dítě mnou doporučené práce, nezapomínejte dětem podpisem potvrdit práci na R (webové odkazy apod.) a v případě mých požadavků potvrdit četbu. Tím vám to (ty vaše opravy) nezakazuji dělat, pokud vás to baví a časově nezatěžuje, mně to nevadí, jen vám připomínám, že nesuplujete doma učitele. Vydržte být trpěliví, důslední dohlížitelé, správci PC a webů, ale zůstaňte príma rodiči (Já jen, co občas vidím na facebooku za domácí vzájemné trápení rodičů a dětí, atd. Myslím si, že vás se tento problém netýká, když spolu hovoříme, určitě byste mi dali vědět. Neřešte, co nemusíte, od toho máme Skype.)
Zkontrolujte dětem ty práce, které jim vy sami, z vlastní iniciativy, zadáváte nad rámec mých požadavků, na tyto práce já doopravdy už nemám čas, abych je důkladně kontrolovala, ale hodnotím je do „R“.
Tak ještě nějaký ten týden, v rámci ochrany našeho života a zdraví, vydržme!
Děkuji.
Vaše uč.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Operační program šablony |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |