logotyp
Login

BODOVKA 40: čtvrtek 14. 5. 2020

ČJ SKUPINY DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ – opakování a procvičování

  • Výukové video – můžeš si připomenout, protože opakování je matka moudrosti (YouTube, Slabiky dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě - dočasně zveřejněno na přání paní učitelky Šárky)
  • ČJ ústně zopakuj si 90/růžový rámeček
  • ČJ ústně 90/1(nezapomeň na oranžové a fialové úkoly)
  • ČJ na papír 90/2 (10B) – doplň a bezchybně napiš, zkontroluj si bezchybnost přepisu a počet slov
  • ČT čti si vtipy, hádanky na straně 132 (řešení hádanek najdeš v čítance)
  • ČT na papír 132/ Kosí rébusy (6B) – napiš šest slov, která vyluštíš, piš je za sebe, odděluj je čárkou a dodržuj pravidla ČJ = nepíšeš věty, a také si polož otázku: jsou to vlastní jména nebo jen názvy osob, zvířat a věcí?


M DĚLENÍ DVĚMA – kdo umí násobit, hravě zvládne i dělení

  • Výuková videa – sleduj podle svých potřeb a podle toho, jak učivu rozumíš – tato videa jsou pomocníci, tedy pokud ti to jde, tak nemusíš sledovat výklad k dělení dvěma:

1)     Matýskova matematika – 6. díl, strana 7, cvičení: úvod, 1, 2, 3

2)     Matýskova matematika – 6. díl, strana 8, cvičení: 1, 2 A, B, C, D

3)     Matýskova matematika – 6. díl, strana 9, cvičení: 1, 2, 3

4)     Matýskova matematika – 6. díl, strana 10, cvičení: 1, 2, 3, 4

  • M ústně 26/1, 27/1 – Jak na to?
  • M ústní procvičování 26/2, 3, 4 (řešení najdeš pod rychlíky)
  • M ústně 27/2, 3, 4, 5 (řešení najdeš pod rychlíky)
  • Mm 21/1 (10B) – opakování násobení
  • Mm 21/2, 3, 4 (4B + 4B + 4B = 12B) – u každé slovní úlohy doplň znázornění (je předtištěné místo), vypočítej příklad na dělení (pouze doplníš podíl), proveď zkoušku (zk.:) násobením, napiš správnou odpověď na danou otázku
  • Přestávka – jedeme na výlet do zahraničí a protáhneme se s dětmi ze Španělska, neboj se, určitě budeš vědět, co máš dělat a možná se naučíš i pár španělských slovíček


PR NA POLI – procvičování, opakování

  • PR učebnice 52, 53 = učebnice pomocnice
  • PR pracovní sešit 45/1(4B) – škrtni 4 slova, která do vět nepatří


PRO RYCHLÍKY

  • M dělení 2 (B – dospělý ti potvrdí získanou známku, podle toho ti budou uděleny body, také se můžeš nechat s výslednou známkou vyfotit, bude to krásná fotka do víkendové nebodovky)

https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/2/pocetni-trenazer/deleni/priklady.html

  • ČT2 UčíTelka ČJ – ČT: Rozvíjíme vlastní pisatelské dovednosti, vyučuje: Kateřina Vrtišková (pokud něco vytvoříš, nezapomeň si vložit do svého portfolia k obodování)

 

  • M řešení: 26/3 levý sloupeček: 10, 4, 2, 6, 9, pravý sloupeček: 3, 5, 7, 1, 8; 26/4 postup: 14 : 2 = 7, odpověď: Vytvořily 7 dvojic., 27/2 postup: polovina mi říká, že budu dělit počet na dvě stejné části, tedy číslo budu dělit dvěma: 16 : 2 = 8, odpovědi na otázky zní: Domů odešlo 8 dětí. Na hřišti zůstalo 8 dětí. (na tuto odpověď jsem nemusela použít další výpočet, protože se jedná o polovinu a poloviny se sobě rovnají: 8 = 8), 27/3 postup: 18 : 2 = 9, odpověď: Kuba má 9 roků., 27/4 postup: všechna čísla v řadě dělím číslem dvě, výsledky: 10, 7, 5, 3, 6, 4, 8, 2, 9, 27/5 postup: (16 : 2) : 2 = 8 : 2 = 4, odpověď: Lence zbyly 4 bonbony. Tak, jakpak se vám dařilo? Věřím, že většina z vás to zvládla na hvězdičku, také děkuji, pokud jsi na těchto cvičeních pracoval/pracovala.


Posílám čtvrteční pozdrav a přeji mnoho zdaru pro dnešní domácí školu! Vím, že většina z vás už pracuje skoro bez pomoci dospělých, jen sem, tam potřebujete s něčím poradit, no, to mi děláte stále větší a větší radost. Připomínám, že zítra se zase uvidíme na Skypovce. Budeme se věnovat ČJ (učebnice od strany 78 až do strany 91), opět si shrneme probrané učivo, tak mějte učebnice k ruce a vložte si záložku mezi strany 78 a 79. Pokud někdo při práci v ČJ něco nepochopil, něčemu nerozuměl, tak si připraví poznámku – potřebuji vysvětlit…, víte, že na konci výukového setkání se vás ptám, tak, ať to máte nachystané, děkuji.
Rodiče, zájemci o nástup dětí od 25. 5. 2020, nezapomeňte mi včas zaslat přihlášku. Rodiče družinových dětí, nezapomeňte zaslat vedoucí školní družiny včas podklady k vyúčtování. Předem vám děkuji za včasné splnění, zejména u nástupu do vzdělávacích aktivit mi dodejte přihlášku nejpozději v pátek 15. 5. 2020 do 16:00 (můj „konec pracovní doby“), tentokrát nebudu nikoho obtelefonovávat nebo upozorňovat emailem, také, prosím, respektujte, že veškerá data musím ještě zpracovat a včas odeslat vedení školy. Děkuji, děkuji, děkuji.
Hlavně zdravíčko, když není sluníčko!
Vaše uč.

Zpět na hlavní výpis

Zajímavosti

Školní skleník

obrázek
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny.

OP JAK

obrázek
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou

Operační program šablony

obrázek

Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy

obrázek
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz
home
HOME - ZŠ Nad Přehradou, Praha 10
ZŠ Nad Přehradou 469, 109 00 Praha 10 - Horní Měcholupy, tel: 226 806 000, 226 806 001, zsnpr@zsnpr.cz

Created by © 2015 -2023 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy