BODOVKA 40: čtvrtek 14. 5. 2020
ČJ SKUPINY DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ – opakování a procvičování
- Výukové video – můžeš si připomenout, protože opakování je matka moudrosti (YouTube, Slabiky dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě - dočasně zveřejněno na přání paní učitelky Šárky)
- ČJ ústně zopakuj si 90/růžový rámeček
- ČJ ústně 90/1(nezapomeň na oranžové a fialové úkoly)
- ČJ na papír 90/2 (10B) – doplň a bezchybně napiš, zkontroluj si bezchybnost přepisu a počet slov
- ČT čti si vtipy, hádanky na straně 132 (řešení hádanek najdeš v čítance)
- ČT na papír 132/ Kosí rébusy (6B) – napiš šest slov, která vyluštíš, piš je za sebe, odděluj je čárkou a dodržuj pravidla ČJ = nepíšeš věty, a také si polož otázku: jsou to vlastní jména nebo jen názvy osob, zvířat a věcí?
M DĚLENÍ DVĚMA – kdo umí násobit, hravě zvládne i dělení
- Výuková videa – sleduj podle svých potřeb a podle toho, jak učivu rozumíš – tato videa jsou pomocníci, tedy pokud ti to jde, tak nemusíš sledovat výklad k dělení dvěma:
1) Matýskova matematika – 6. díl, strana 7, cvičení: úvod, 1, 2, 3
2) Matýskova matematika – 6. díl, strana 8, cvičení: 1, 2 A, B, C, D
3) Matýskova matematika – 6. díl, strana 9, cvičení: 1, 2, 3
4) Matýskova matematika – 6. díl, strana 10, cvičení: 1, 2, 3, 4
- M ústně 26/1, 27/1 – Jak na to?
- M ústní procvičování 26/2, 3, 4 (řešení najdeš pod rychlíky)
- M ústně 27/2, 3, 4, 5 (řešení najdeš pod rychlíky)
- Mm 21/1 (10B) – opakování násobení
- Mm 21/2, 3, 4 (4B + 4B + 4B = 12B) – u každé slovní úlohy doplň znázornění (je předtištěné místo), vypočítej příklad na dělení (pouze doplníš podíl), proveď zkoušku (zk.:) násobením, napiš správnou odpověď na danou otázku
- Přestávka – jedeme na výlet do zahraničí a protáhneme se s dětmi ze Španělska, neboj se, určitě budeš vědět, co máš dělat a možná se naučíš i pár španělských slovíček
PR NA POLI – procvičování, opakování
- PR učebnice 52, 53 = učebnice pomocnice
- PR pracovní sešit 45/1(4B) – škrtni 4 slova, která do vět nepatří
PRO RYCHLÍKY
- M dělení 2 (B – dospělý ti potvrdí získanou známku, podle toho ti budou uděleny body, také se můžeš nechat s výslednou známkou vyfotit, bude to krásná fotka do víkendové nebodovky)
https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/2/pocetni-trenazer/deleni/priklady.html
- ČT2 UčíTelka ČJ – ČT: Rozvíjíme vlastní pisatelské dovednosti, vyučuje: Kateřina Vrtišková (pokud něco vytvoříš, nezapomeň si vložit do svého portfolia k obodování)
- M řešení: 26/3 levý sloupeček: 10, 4, 2, 6, 9, pravý sloupeček: 3, 5, 7, 1, 8; 26/4 postup: 14 : 2 = 7, odpověď: Vytvořily 7 dvojic., 27/2 postup: polovina mi říká, že budu dělit počet na dvě stejné části, tedy číslo budu dělit dvěma: 16 : 2 = 8, odpovědi na otázky zní: Domů odešlo 8 dětí. Na hřišti zůstalo 8 dětí. (na tuto odpověď jsem nemusela použít další výpočet, protože se jedná o polovinu a poloviny se sobě rovnají: 8 = 8), 27/3 postup: 18 : 2 = 9, odpověď: Kuba má 9 roků., 27/4 postup: všechna čísla v řadě dělím číslem dvě, výsledky: 10, 7, 5, 3, 6, 4, 8, 2, 9, 27/5 postup: (16 : 2) : 2 = 8 : 2 = 4, odpověď: Lence zbyly 4 bonbony. Tak, jakpak se vám dařilo? Věřím, že většina z vás to zvládla na hvězdičku, také děkuji, pokud jsi na těchto cvičeních pracoval/pracovala.
Posílám čtvrteční pozdrav a přeji mnoho zdaru pro dnešní domácí školu! Vím, že většina z vás už pracuje skoro bez pomoci dospělých, jen sem, tam potřebujete s něčím poradit, no, to mi děláte stále větší a větší radost. Připomínám, že zítra se zase uvidíme na Skypovce. Budeme se věnovat ČJ (učebnice od strany 78 až do strany 91), opět si shrneme probrané učivo, tak mějte učebnice k ruce a vložte si záložku mezi strany 78 a 79. Pokud někdo při práci v ČJ něco nepochopil, něčemu nerozuměl, tak si připraví poznámku – potřebuji vysvětlit…, víte, že na konci výukového setkání se vás ptám, tak, ať to máte nachystané, děkuji.
Rodiče, zájemci o nástup dětí od 25. 5. 2020, nezapomeňte mi včas zaslat přihlášku. Rodiče družinových dětí, nezapomeňte zaslat vedoucí školní družiny včas podklady k vyúčtování. Předem vám děkuji za včasné splnění, zejména u nástupu do vzdělávacích aktivit mi dodejte přihlášku nejpozději v pátek 15. 5. 2020 do 16:00 (můj „konec pracovní doby“), tentokrát nebudu nikoho obtelefonovávat nebo upozorňovat emailem, také, prosím, respektujte, že veškerá data musím ještě zpracovat a včas odeslat vedení školy. Děkuji, děkuji, děkuji.
Hlavně zdravíčko, když není sluníčko!
Vaše uč.
INFORMACE |
---|
Bakaláři - přihlášení |
Bakaláři - návod pro rodiče |
ZŠ Nad Přehradou |
Jsme členem Sítě přidružených škol UNESCO |
Kroužky.cz |
Zajímavosti |
---|
Školní skleník |
Nedílnou součástí naší školy je skleník. Ten je rozdělen na pracovnu, ve které probíhá výuka a konkrétní práce žáků s rostlinným materiálem a část studijní, kde se děti učí poznávat běžné i exotické rostliny. |
OP JAK |
Operační program Jan Amos Komenský pro ZŠ Nad Přehradou |
Operační program šablony |
Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy |
Naše škola je od 1. 1. 2022 zapojena do projektu „Doučování žáků škol“ – realizace investice 3. 2. 3. Národního plánu obnovy. |